Alla inlägg under november 2009

Av Fanny Lennartsson - 12 november 2009 18:43

Hoj,

Nu var det längesedan man skrev här!!

Kan bero på att min dator inte funkar som den ska har itne lyckats strata den på flera veckor känns de som, Men men skit i de jag är glad ändå =)

Ja igår kom jag hem till karlshamn, pisa hade lovat att vi skulle sjunga på harrys så de gjorde vi sen blev det efterfest och jag var väl hemma vid 04 inatt =) kul hade vi iaf =)

Idag har man inte fått mkt gjort får väl se om pisa ringer sen och vill ut och gå en runda så kan man känna sig lite nyttig iaf =)

SEn imon kör jag till helsingborg, kör dit så jag är där vid tvt halv tre och väcka älsklingen min =)=) sen ska vi gå på stan och sen blir det nog en lugnt kväll framför tv:n och lite god mat!!


Jaja nu får de bli tv:n en stund =)

Ha att!!

Av Fanny Lennartsson - 2 november 2009 01:33

Hojhoj


Jaha nu var det ett tag sen man skrev här...

Har haft en hel del att stå i på sista tiden =), så här glad som jag är nu de har jag inte varit på mkt länge!!

De är sjukt att de kan kännas så rätt direkt, men de är ju posetivt =)

Tror att jag har träffat mannen i mitt liv och hoppas verkligen att det är så <3

Så nu är man kär och galen.... den känslan är ju helt underbar.


Idag jobbade jag med johan ingen av oss ville vara på jobbet idag men vi fick ta oss i kragen och göra de vi skulle, sen var kl helt plötsligt 23 och de var dags att gå hem, väl hemma så bytte jag sängkläder för imon(eller ska jag säga idag?) ska jag upp och tvätta vid 07 =( de är ju itne så jobbigt som de låter men va fan är de männskligt?, nee inte för mig som brukar gå upp tidigast kl 09, men men man måste få de gjort, sen ska man till vårdsentralen med fingret mitt och sen en fika på stan med linnea, sen får man väl åkaoch handla lite så man har något hemma för snyggingen min kommer på besök på onsdag kväll =)


Nehe nu sägs de att man ska gå och lägga sig så man får väl göra de då =P


Sov gott!!

Presentation

Omröstning

Tycker du att tiden går fort?
 ja
 nej
 för fort
 för sakta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards