Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Tittat på lägenhet!

Av Fanny Lennartsson - 11 oktober 2009 19:50

hoj hoj


Jaha inatt var man hemma vid två tiden efter provjobb. Idag skulle jag gå upp kl 10:00 och en stund efter att klockan hade ringt så ringde jane =) Vi skulle ju titta på lägenhet till mig så jag hämtade henne vid halv ett och så åkte vi till Kirseberg då lägenheten ligge, den var i fint skick behöver målas om lite men annars är det inget fel på den, man kanske skulle vilja ha en ny spis oxå men de kanske man kan fixa??.

Annars så var den bra så vi får väl se om man får den eller inte de var ju en hel del till som skulle titta på den så man vet ju  aldrig...


Efter det så åkte vi till janes mammas nya lägenhet och kollade den var riktigt fin =) dom har gjort ett jätte bra jobb där... köket var riktigt coolt =P

Sen bar det av hem till jane igen och så frågadde hennes mor om jag ville äta där, helt underbart gott med hemmlagad mat så ibland =) de händer ju inte så ofta...


Jaja nu håller jag på att tvätta, tar lite tid eftersom någon idiot hade okuperat ena tvättmaskinen, konstigt att man har tvättshema om alla tvättar när dom vill =(

Men men ska ner och ta ut första tvätten nu tänkte jag sen blir det ensam mamma söker =)

Ha att gott!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Lennartsson - 1 juli 2010 02:44

För er som inte redan vet så bor jag nu mera i Hgb sundets pärla så kallat =PUndrar själv varör jag itne sover än men har inget svar på de!!   Börjar jobba på ett nytt jobb på måndag ska bi spännande ser fram emot de riktigt mkt..   Saknar vi...

Av Fanny Lennartsson - 31 maj 2010 22:01

Hoj hoj   Idag har jag varit ledig =) Gick upp ganska sent, gick direkt till affären och handlade de blev tungt på vägen tillbaka =( men tillslut kom jag hem, en aning svettig men ändå! Sen började jag med att skruva ner bordet i köket och så...

Av Fanny Lennartsson - 19 februari 2010 12:29

Hej hej   Ja då var vi hemma, kom hem får tre dagar sen och nu har man hunnit installera sig här hemma, snön är ju kvar vilket man inte hade hoppats på men men de får man väl klara av när man har fått vara i solen i två veckor??   Resan var h...

Av Fanny Lennartsson - 21 januari 2010 13:14

Hej och hå Pisa och jag hade riktigt trevligt i helgen, fredagkvällen dracks de vin och mystes lite =), på lördagen åkte vi till helsingborg och väla och handlade precent till älsklingen =P Sen bar det av till helsingör och var där i lite mer än ...

Av Fanny Lennartsson - 12 januari 2010 19:34

Hej hej   Ja då är det helt klart till 100 % =) den andra februari bär det av till Egypten till Hurghada närmare bestämt =) Vi blir borta i två veckor och de ska bli sååå skönt att komma ner till värmen och bort från allt =) värme och kärlek i tv...

Presentation

Omröstning

Tycker du att tiden går fort?
 ja
 nej
 för fort
 för sakta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards