Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

hejoho jobba på!

Av Fanny Lennartsson - 18 oktober 2009 02:04

hoj hoj


Jaha då har man klarat av en dag till på jobbet!!, blev utfrågad men folk ska inte vara så nyfikna tycker inte jag!! =P

Vi hade det ganska lugnt på lunchen och jag hjälpte broschan att lägga lite tallrikar, sen blav det dessto mer att göra på kvällen, ett tag innan vi öppnade blev jag riktigt stressad och började preppa en massa, allt räckte så de var ju inget att vara nervös över men man vet ju aldrig vad folk ska äta så de är ju lite jobbigt att förbereda, alla var nöjda och glada iaf...

Imon blir det jobb men bara 8 timmar då kommer tiden att gå fort, de blir ju så när man är van vid att jobba 12 timmar...

Har endel att göra men de ska inte vara någon fara, jag och johan ska en sväng till matmässan innan tänkte vi, man måste ju kolla läget! trodde man skulle få inbjudan från jobbet men nej!!


EFter jobb idag så gick vi och tog en öl, jag drack löttöl eftersom jag körde men men de är ju smällar man får ta =P


Jobbar bara fyra dagar till sen är man långledig i helgen, ska hem till mor och far och hälsa på =)

Sen får jag kanske besök med och det hoppas vi på ;)


Nu lyssnar jag på Bad things med Jace Everett har ni inte hört den så lyssna på den den är grymt bra.

ska kanske ta och lägga sig snart???

Hoppar nog in i duschen en sväng först!


Ha att gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Lennartsson - 1 juli 2010 02:44

För er som inte redan vet så bor jag nu mera i Hgb sundets pärla så kallat =PUndrar själv varör jag itne sover än men har inget svar på de!!   Börjar jobba på ett nytt jobb på måndag ska bi spännande ser fram emot de riktigt mkt..   Saknar vi...

Av Fanny Lennartsson - 31 maj 2010 22:01

Hoj hoj   Idag har jag varit ledig =) Gick upp ganska sent, gick direkt till affären och handlade de blev tungt på vägen tillbaka =( men tillslut kom jag hem, en aning svettig men ändå! Sen började jag med att skruva ner bordet i köket och så...

Av Fanny Lennartsson - 19 februari 2010 12:29

Hej hej   Ja då var vi hemma, kom hem får tre dagar sen och nu har man hunnit installera sig här hemma, snön är ju kvar vilket man inte hade hoppats på men men de får man väl klara av när man har fått vara i solen i två veckor??   Resan var h...

Av Fanny Lennartsson - 21 januari 2010 13:14

Hej och hå Pisa och jag hade riktigt trevligt i helgen, fredagkvällen dracks de vin och mystes lite =), på lördagen åkte vi till helsingborg och väla och handlade precent till älsklingen =P Sen bar det av till helsingör och var där i lite mer än ...

Av Fanny Lennartsson - 12 januari 2010 19:34

Hej hej   Ja då är det helt klart till 100 % =) den andra februari bär det av till Egypten till Hurghada närmare bestämt =) Vi blir borta i två veckor och de ska bli sååå skönt att komma ner till värmen och bort från allt =) värme och kärlek i tv...

Presentation

Omröstning

Tycker du att tiden går fort?
 ja
 nej
 för fort
 för sakta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards