Alla inlägg under maj 2010

Av Fanny Lennartsson - 31 maj 2010 22:01

Hoj hoj


Idag har jag varit ledig =)

Gick upp ganska sent, gick direkt till affären och handlade de blev tungt på vägen tillbaka =( men tillslut kom jag hem, en aning svettig men ändå!

Sen började jag med att skruva ner bordet i köket och så spacklade jag där de hade stått, sen satte jag igång med lite frallbak, när de jäste så tog jag fram dammsugaren och sprang genom lägenheten med den...

Den pratade jag med min älskling och då nämnde han kanelbullar och så blev jag sugen på de, så när frallorna var utbakade satte jag igäng med kanelbullar med =P Så dagen har gått väldigt fort tycker jag.

Imon är de jobb som gäller =( hade velat åka upp till honey i hgb men de får vänta!!

Känns som om de är hundra mil till hgb ibland!!

Men men snart är de flytt som gäller, flyttar den 19, de är ju bara lite mer än tre veckor kvar!!

Sen börjar man på nytt jobb den 1 juli vilket ska bli såååå kul ser fram emot de!!


Nej nu blir de roast på berns sen blir de väl sängen skar, kanske en kanelbulle till??? Ja tack!!


Hej hej

Presentation

Omröstning

Tycker du att tiden går fort?
 ja
 nej
 för fort
 för sakta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards