Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

snart simma!!

Av Fanny Lennartsson - 21 januari 2010 13:14

Hej och hå

Pisa och jag hade riktigt trevligt i helgen, fredagkvällen dracks de vin och mystes lite =), på lördagen åkte vi till helsingborg och väla och handlade precent till älsklingen =P

Sen bar det av till helsingör och var där i lite mer än två timmar men sen var de så kallt så vi nästan frös ihjäl så vi åkte tillbaka till hgb och drack öl medans vi väntade på att my love skulle sluta, sen åkte vi hem till honom efter några öl till och sen satt vi där och snackade till kl var 3 halv fyra sen var det sängen som gällde, upp vid 13 någon gång och så fixade jag köttfärssås =)

Sen körde vi johan till jobbet och sen körde jag pisa till tåget.

Sen bar det upp till hgb igen och tittade på tv och badade sen hämtade jag johan på jobb och så blev de mys.... fram tills tisdag då jag jobbade...


igår var jag med kristina hos en vännina till henne och fikade, sen handlade jag och sen var det tv:n som gällde tills halv två någon gång...


Just nu sitter jag och lyssnar lite på Cash så man kan vakna känns lite segt idag men ska väl snart kommma igång =)

Jag och Jane ska åka och simma när hon har slutat jobba =) känner att de behövs nu när jag inte har simmat på över en vecka p ga ont i halsen!


SEn får vi se vad som händer i  kväll, imon är det iallafall jobb som gäller, jobbar hela helgen =( fest på lördag...

Sen är det ju bara lite mer än en vecka tills vi drar till värmen ska bli så j*vla skönt =)


Ha att gött!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Lennartsson - 1 juli 2010 02:44

För er som inte redan vet så bor jag nu mera i Hgb sundets pärla så kallat =PUndrar själv varör jag itne sover än men har inget svar på de!!   Börjar jobba på ett nytt jobb på måndag ska bi spännande ser fram emot de riktigt mkt..   Saknar vi...

Av Fanny Lennartsson - 31 maj 2010 22:01

Hoj hoj   Idag har jag varit ledig =) Gick upp ganska sent, gick direkt till affären och handlade de blev tungt på vägen tillbaka =( men tillslut kom jag hem, en aning svettig men ändå! Sen började jag med att skruva ner bordet i köket och så...

Av Fanny Lennartsson - 19 februari 2010 12:29

Hej hej   Ja då var vi hemma, kom hem får tre dagar sen och nu har man hunnit installera sig här hemma, snön är ju kvar vilket man inte hade hoppats på men men de får man väl klara av när man har fått vara i solen i två veckor??   Resan var h...

Av Fanny Lennartsson - 12 januari 2010 19:34

Hej hej   Ja då är det helt klart till 100 % =) den andra februari bär det av till Egypten till Hurghada närmare bestämt =) Vi blir borta i två veckor och de ska bli sååå skönt att komma ner till värmen och bort från allt =) värme och kärlek i tv...

Av Fanny Lennartsson - 8 januari 2010 14:51

Hej och ho   Ja kallt är de fan ute nu asså. när ska vintern ta slut?? Ja de kan man börja undra, men förhopppningsvis så blir det en tur utomlands i februari =), Jobbet är som vanligt!! Inget man vill snacka om precis.... Känns inte som om jag...

Presentation

Omröstning

Tycker du att tiden går fort?
 ja
 nej
 för fort
 för sakta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards