Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

hemma från helsingborg!

Av Fanny Lennartsson - 16 oktober 2009 15:54

hoj hoj


Ja dom här tre dagarna ledigt har gått fort. Men de har inte varit stressigt precis =P

I onsdags så åkte jag upp till helsingborg och kom hem idag har haft jättemysigt och sett endel av stan vilket jag inte hade gjort innan  :P om de nu är något att skryta om.

Igår var bara en slö dag och de var skönt som bara den. längsedan jag tog de så lugnt..

Ikväll sås ka jag göra pizza med debbie och sune sen skulle vi titta på Idol har inte sett ettenda program så de kanske är dags? Inte så mkt att missa men va fan, ska ner och hjälpa dom lite nu sen ska vi handla.


Ha att gott!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Lennartsson - 1 juli 2010 02:44

För er som inte redan vet så bor jag nu mera i Hgb sundets pärla så kallat =PUndrar själv varör jag itne sover än men har inget svar på de!!   Börjar jobba på ett nytt jobb på måndag ska bi spännande ser fram emot de riktigt mkt..   Saknar vi...

Av Fanny Lennartsson - 31 maj 2010 22:01

Hoj hoj   Idag har jag varit ledig =) Gick upp ganska sent, gick direkt till affären och handlade de blev tungt på vägen tillbaka =( men tillslut kom jag hem, en aning svettig men ändå! Sen började jag med att skruva ner bordet i köket och så...

Av Fanny Lennartsson - 19 februari 2010 12:29

Hej hej   Ja då var vi hemma, kom hem får tre dagar sen och nu har man hunnit installera sig här hemma, snön är ju kvar vilket man inte hade hoppats på men men de får man väl klara av när man har fått vara i solen i två veckor??   Resan var h...

Av Fanny Lennartsson - 21 januari 2010 13:14

Hej och hå Pisa och jag hade riktigt trevligt i helgen, fredagkvällen dracks de vin och mystes lite =), på lördagen åkte vi till helsingborg och väla och handlade precent till älsklingen =P Sen bar det av till helsingör och var där i lite mer än ...

Av Fanny Lennartsson - 12 januari 2010 19:34

Hej hej   Ja då är det helt klart till 100 % =) den andra februari bär det av till Egypten till Hurghada närmare bestämt =) Vi blir borta i två veckor och de ska bli sååå skönt att komma ner till värmen och bort från allt =) värme och kärlek i tv...

Presentation

Omröstning

Tycker du att tiden går fort?
 ja
 nej
 för fort
 för sakta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards