Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Fanny Lennartsson - 4 oktober 2009 13:40

hojhoj


JAha då har man snart jobbat hela denna helgen med då...

JA de var väl meningen de skulle bli lite roligt denna helgen men fan heller, jag har väl alrdig den turen?? NEJ

Så  nu skiter jag i allt det där, för man blir bara sårad varenda gång, aldrig får man vara lite glad, nu ska jag leva i nuet och inget annat ska få  mig på andra tankar, ska bara tänka på mig själv och min familj för det är det som räknas här i livet!!!


Shit jag låter lite arg där och de är ifs precis vad jag är, arg och frustrerad men jag antar att det är så de ska vara för de är ju alltid likadant tillslut så lär man sig att inte släppa in folk som ändå bara kommer förstöra en ännu mer!!


Jaja nu ska man snart till jobbet igen, ha att gött!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du att tiden går fort?
 ja
 nej
 för fort
 för sakta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards