Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Fanny Lennartsson - 6 oktober 2009 16:48

hoj hoj


Jaha detta är andra dagen man är ledig och fan vad skönt det är, behövde verkligen det, har inte gjort någonting bara vilat!

Snackat med mormor idag, längtar tills jag kan åka till dom och hälsa på.

Sen pratade jag med ronja och hon verkar trivas där uppe, jag och jenny har ju lovat att vi ska komma upp och hälsa på så i får väl snart planera in det =)

Sen pratade jag med mammma och vi snackade om lilla Valle som snart ska bli en del av vår familj  

Han är så söt så det är helt sjuk....


Jaha sen börjar man undra vad folk har för problem, om man säger att man inte vill ha med någon att göra förstår dom då inte att man menar allvar?? Oavsett vad det rör sig om så vill jag inte höra ifrån denna presonen ändå så får man inte vara i fred?? Men men de är väl så de ska vara antar jag...


Jaha så imon ska man jobba igen då jag sen jobbar jag ända till  på lördag sen ledig endast söndag. men de får ju gå de är la bra extra pengar me så man ska inte klaga..

Ne nu ska jag kolla lite till på True Blood =P Är helt inne i de och kan inte sluta!!


Ha att gott!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du att tiden går fort?
 ja
 nej
 för fort
 för sakta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards