Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Fanny Lennartsson - 14 oktober 2009 14:02

hoj hoj


Jaha nu är de väl nästan vinter?? När jag hade jobbat igår och skulle gå till bilen så var det bara 3 grader ute, de kallar jag kallt. Iaf så är jag nu ledig i tre dagar vilket ska bli jätte skönt =), Idag ås erbjöd jag mig att ta med maximilian på en promenad så debbie hann ta hand om lite saker hemma så vi var ute och gick i en timme och han sov så sött i vagnen hela rundan..

Sen snackade jag lite med Debbie när vi kom tillbaka och nu har jag precis dammsugit =), ska göra mig iordning lite sen bär det av till Helsingborg lite senare..


Väntar på besked från dom med lägenheterna så jag hoppas jag kan få den, annars ska man väl ha turren att få någon av dom andra man har sökt!!



Jaha sol är det idag men bara 5 grader varmt, syster min hade haft snöblandat regn uppe i stockholm igår, tror de blir en lång vinter och hoppas på att det kommer lite snö som ligger kvar för en gångs skull....


Nehe nu ska man väl käka lite kanske??


Ha att gött!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du att tiden går fort?
 ja
 nej
 för fort
 för sakta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards