Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Fanny Lennartsson - 1 juli 2010 02:44

För er som inte redan vet så bor jag nu mera i Hgb sundets pärla så kallat =PUndrar själv varör jag itne sover än men har inget svar på de!!


Börjar jobba på ett nytt jobb på måndag ska bi spännande ser fram emot de riktigt mkt..


Saknar vissa så mkt just nu, Jane varför är du inte här???

Min kära smbo är på jobbet hela natten lång!!!

Känner sig ensam fast man varit mer esam än såhär innan =(


Har planterat lite örter idag och stadat och pakat lite.. om en månad flyttar vi igen, har inte ens paclat upp mina grejer för de känns inte som någon mening....


Ska väl snrt komma till ro här i hgb hoppas jag, tar ju ett tag när man flyttar fårm en stad till en annan... även om de känns bättre att bo här än i Malmö


Saknar lill syster min så grymt mkt oxå ska nog ringa henne och se om hon sover!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du att tiden går fort?
 ja
 nej
 för fort
 för sakta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards